Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Κλειδοθήκες Part3 (ή αλλιώς "Η κλειδοθήκη της Πένυς")

Αισθάνομαι την υποχρέωση να κάνω την παρακάτω δήλωση:
Εγώ το μαύρο χρώμα το αγαπώ!
Μπορεί κάποιοι να το θεωρούν πένθιμο, μουντό, ψυχοπλακωτικό και χίλια δυο άλλα καθόλου κολακευτικά επίθετα, εγώ όμως το αγαπώ. 
Παρόλα αυτά δε θα μου περνούσε ποτέ απ' το μυαλό να κάνω κάτι σαν αυτό που βλέπετε παρακάτω. Η φίλη μου, η Πένυ, όμως ζήτησε να της φτιάξω μια κλειδοθήκη αυστηρά σε άσπρο μαύρο, για να ταιριάζει με το ασπρόμαυρο σπιτάκι της. Στην αρχή ήμουν διστακτική και καθυστερούσα πολύ να τη βάψω. Το πήρα όμως απόφαση και ορίστε τι έφτιαξα:


 Βέβαια δεν είναι "αυστηρά" ασπρόμαυρη. Στη ζωή δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα... υπάρχει και το γκρι! 
Δεν ξέρω ποια θα είναι η δική σας η γνώμη, εμένα πάντως δε μου φαίνεται άσχημη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου